Warunki korzystania ze strony internetowej (DSA)
Warunki korzystania ze strony internetowej (DSA) Raj Herbaty |
|
---|---|
Usługodawca | |
Sklep internetowy Raj Herbaty, dostępny pod adresem https://rajherbaty.pl/ jest prowadzony przez: MIROSŁAW PIÓRKOWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Czas na herbatę Mirosław Piórkowski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7181066175, nr REGON 200183945, ul. Zawadzka 38, 18-400 Łomża |
|
Punkt kontaktowy | |
W celu kontaktowania się z nami możesz skorzystać z następujących form komunikacji elektronicznej:
Niezależnie od form komunikacji elektronicznej – możliwy jest również kontakt telefoniczny pod numerem: |
|
Język komunikacji | |
Możesz skontaktować się z nami w języku polskim. |
|
Rozpatrywanie skarg i reklamacji | |
Reklamacje i skargi dotyczące korzystania ze strony internetowej mogą być składane za pośrednictwem Punktu Kontaktowego, którego dane wskazane są na początku niniejszych warunków. Rozpatrujemy reklamacje i skargi w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Szczegółowe procedury reklamacyjne określone zostały w pozostałych regulaminach. Odnośniki do regulaminów znajdują się na końcu tych warunków, w sekcji: "Inne regulaminy i polityki". |
|
Warunki techniczne | |
Dla prawidłowego korzystania ze strony internetowej konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
|
|
Prywatność i dane osobowe | |
Zasady przetwarzania danych osobowych i wykorzystywania plików cookies wskazane są w polityce prywatności dostępnej pod adresem: https://rajherbaty.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/28 | |
Inne regulaminy i polityki | |
Do korzystania z naszej strony internetowej i dostępnych w jej ramach usług zastosowanie mają również:
Te Warunki stanowią suplement do wskazanych wyżej dokumentów. |
|
Numer licencji nadanej przez Kreator Legal Geek: 7984e936-706a-451d-8ed5-07125fdc40de. |